1988. Door de ongebreidelde homofobie leidt gymlerares Jean een dubbelleven: doordeweeks gerespecteerd personeelslid, in het weekend actief in de homoseksuele gemeenschap van Newcastle. Wanneer een leerling haar dreigt te ontmaskeren, moet ze kiezen tussen haar baan en haar integriteit.
Georgia Oakleys debuut vertelt het aangrijpende verhaal van het geheime dubbelleven van een homoseksuele vrouw. Rosy McEwen levert een ingetogen rol die de emotionele strijd laat zien van een vrouw die probeert trouw te blijven aan zichzelf in het homofobe Groot-Brittannië van het Thatcher-tijdperk.