Bottoms
Vriendinnen op het scherm en daarbuiten, Ayo Edebiri en Rachel Sennott, trappen, slaan en tuimelen zich een weg naar hun eerste kus in Emma Seligmans onstuimige vervolg op Shiva Baby. Bottoms is een verfrissende kijk op de klassieke tienerkomedie met een grillige dosis absurdisme.