Boy
De 11-jarige Boy is een groot Michael Jackson fan. Hij woont op een boerderij met zijn oma en broer en droomt van zijn afwezige vader. Op een dag duikt zijn vader weer op, op zoek naar geld dat hij voor zijn arrestatie heeft begraven. Zal zijn vader de hoge verwachtingen van Boy waarmaken?