Brainstorm
De rebelse tiener Neto wordt verkeerd begrepen door zijn strenge ouders. Uit angst dat ze de controle verliezen, laten ze Neto opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis, waar hij een onmenselijke realiteit ervaart en emoties en verschrikkingen ondergaat die hij nooit voor mogelijk had gehouden.