Bring Them Down
Christopher Abbott en Barry Keoghan zijn aartsvijanden in deze aangrijpende wraakthriller waarin innerlijke kwellingen weerklinken in de ruige landschappen van Ierland. Christopher Andrews’ debuut ontleedt de westerncliché van het sterke, zwijgzame type en onthult oude trauma’s achter verse wonden.