Buffalo '66
Na zijn vrijlating uit de gevangenis is Billy op zoek naar een badkamer, maar in plaats daarvan vindt hij danseres Layla. Hij ontvoert Layla en neemt haar mee naar het huis van zijn ouders om zich voor te doen als zijn vrouw. Tot zijn verbazing stemt ze toe en speelt ze haar rol overtuigend.