Wanneer een schijf met notities van een voormalig CIA-analist in handen valt van sportschoolmedewerkers Linda en Chad, zien ze hun kans schoon om geld te verdienen voor Linda’s levensveranderende cosmetische ingreep. Zoals te verwachten, lopen de gebeurtenissen uit de hand voor hen en hun omgeving.
Deze scherpe en ongelooflijk dwaze deep-state klucht van de Coens wordt beter met de jaren. Gemaakt voor een moderne wereld waarin informatie overal is maar niemand weet wat er gebeurt, is deze losbandige film een scherpe blik op hoe leugens en somheid ons op de vreemdste paden kunnen sturen.