Met een ijzersterke cast geleid door Saoirse Ronan en Gemma Arterton als bloeddorstige moeder-dochter vampieren, regisseert Neil Jordan (Interview With a Vampire) een tijdreizende, romantische fantasietragedie. Een donker verhaal in het apocalyptische landschap van een vervallen kustplaatsje.