Radiojournalist Johnny interviewt kinderen in de VS over hun visie op de toekomst. Wanneer het noodlot toeslaat, moet Johnny voor zijn neefje Jesse van negen zorgen. Tijdens hun reis van Los Angeles naar New York bouwen de twee een kwetsbare, maar ingrijpende band op.
Joaquin Phoenix mag dan de grote trekpleister zijn in het melodrama van Mike Mills, maar hij krijgt meer dan genoeg tegenstand van zijn negenjarige tegenspeelster. C’mon C’mon, gefilmd door Robbie Ryan in zwart-wit, omarmt kwetsbaarheid en vormt een beschouwing over de banden die ons verbinden.