Camp X-Ray
Kristen Stewart levert een geweldige prestatie tegenover Peyman Moaadi in dit meeslepende debuut van Peter Sattler. Camp X-Ray speelt zich af in de gevangenis van Guantánamo Bay en vertelt een aangrijpend en intiem verhaal dat zich richt op de menselijke kant van een provocerend onderwerp.