Capernaum
De 12-jarige Zain ontvlucht zijn verwaarlozende thuis en gaat de straat op in Beiroet waar hij zich aansluit zich bij een Ethiopische vrouw en haar peuter. Wanneer hij in de gevangenis belandt, spant Zain een rechtszaak aan tegen zijn ouders omdat zij hem in een wereld van armoede hebben gebracht.