Caught by the Tides
Qiaoqiao verdient de kost als zangeres en nachtclubdanseres in de industriestad Datong in China. Wanneer haar minnaar Bin haar verlaat om een beter leven na te streven, begint Qiaoqiao aan een decennialange zoektocht door het land en wordt ze geconfronteerd met ingrijpende sociale veranderingen.