Censor
Wanneer filmcensor Enid een griezelige horror ontdekt die verwijst naar de dubieuze verdwijning van haar zus, besluit ze het raadsel achter de film en de regisseur te ontrafelen. Wat volgt is een zoektocht die de grenzen tussen fictie en werkelijkheid op angstaanjagende wijze doen vervagen.
Het debuut van schrijver-regisseur Prano Bailey-Bond, Censor, is een waanzinnige ode aan het “Video Nasty”-tijdperk van de jaren 80, de Britse gouden eeuw van VHS-horror. Deze gelaagde chiller is een hallucinante reis langs onderdrukte trauma’s en psychologische breuken.