Chloe
Amanda Seyfried als mysterieuze femme fatale, versterkt door de grote Julianne Moore: deze erotische psychodrama van Canadese filmmaker Atom Egoyan (Exotica, The Sweet Hereafter) wemelt van de intriges. Een stijlvolle, verrassende driehoeksverhouding thriller.