Claire's Camera
Shot entirely during the Cannes Film Festival, this endearing comedy is Korean director Hong Sang-soo at his most light and delightful. A self-mocking take on the film industry, it stars an irresistible Isabelle Huppert as the ultimate sunny optimist, who believes that polaroids change lives!