Gordon Liu speelde met zijn witte haar in Tarantino’s Kill Bill vol. 2, maar hier is hij de onervaren leerling die een vrouwelijke vechtstijl bestudeert om de schurk te verslaan. Clan of the White Lotus, geregisseerd door King Boxer’s hoofdrolspeler Lo Lieh, is een ultieme kung fu-klassieker.