Class Relations
Een gejaagde, koortsachtige droom uit de Verenigde Staten: Amerika wordt verteld vanuit het perspectief van een jonge Duitse immigrant. Hij belandt in een vreemde nieuwe wereld vol gewelddadige leugens en wereldvreemd optimisme, wat doet denken aan een hedendaagse Parsifal.