Coma
De punkgeest waart rond in deze vertederende doe-het-zelffilm, die animatie, horror en essayfilm vermengt tot een onvoorspelbare mix. Coma is spannend, inventief en hoopgevend en gaat aangrijpend en openhartig in op de angsten van een jonge generatie die een onzekere toekomst tegemoet gaat.