Cop au vin
In een stadje vormen een dokter, een slager en een notaris een syndicaat om het huis van de postbode te kopen. Het probleem is dat de postbode ieders post leest voor bezorging. Zodra hij het plan doorheeft, besluit hij niemand de voldoening te geven om geld te verdienen aan zijn nalatenschap.
Deze whodunit speelt in op het bevredigende comfort die moordmysteries bieden. Alle ingrediënten zijn aanwezig: een kleine stad met geheimen, mysterieuze sterfgevallen en een briljante inspecteur. De lagen van provinciale respectabiliteit worden rustig afgepeld om een verrotte kern te onthullen.