Corsage
Vicky Krieps is de onbetwiste koningin van de rebelse vrouw. Hier is ze de nieuwste actrice die de kroon van de beruchte keizerin Sisi opzet, wier rusteloze opstandigheid zich verzet tegen de architectuur van ingehouden weelde en zich ontwikkelt van ondeugendheid tot waanzinnige zelfvernietiging.