Crimes of Passion
Quite simply one of the most controversial figures in British cinema, Ken Russell (The Devils) fashions a complicated love triangle of warring desires into one of the great erotic thrillers of the ’80s. Kathleen Turner and Anthony Perkins risk everything on the neon-lit, sleazy streets of LA.