Crimes of the Future
In de toekomst sterven miljoenen vrouwen aan Rouge’s Malady: een ziekte veroorzaakt door cosmetica, ontdekt door de gekke dermatoloog Antoine Rouge, die verdween. Terwijl Adrian Tripod op zoek gaat naar zijn mentor, Antoine, ontmoet hij een collega wiens lichaam vreemde nieuwe organen produceert.
Sluipend door een betonnen, modernistische woestenij waar geen geslachtsrijpe vrouwen meer zijn, worden een esoterische voetfetisjist en andere devianten onder de loep genomen in een van David Cronenbergs vroegste experimenten. Dezelfde mysterieuze titel, andere perversies: misdaden van de toekomst.