Na de dood van zijn vrouw regeert krijgsheer Tin-tao met zijn sadistische zoon met ijzeren hand over de stad. Vier slachtoffers van Tin-tao’s woede – allemaal gehandicapt door zijn straffen – zoeken de hulp van een wijze kungfu-meester terwijl ze trainen om de tiran voorgoed uit te schakelen.
Binnen de wuxia traditie zijn zwakheden manieren om de kracht van kung fu in het overwinnen van fysieke tegenslagen aan te tonen. Chang Cheh brengt de Venom Mob weer bij elkaar terwijl de bende hun respectievelijke zwakheden bewapent voor een daverend gevecht.