Crossing the Bridge - The Sound of Istanbul
De levendige muziekscene van Istanbul overstijgt culturele grenzen en genres en staat centraal in Fatih Akins sonisch meeslepende tijdcapsule, nu gerestaureerd in 4K. Met een aanstekelijke energie viert dit feest de bindende kracht van kunst over politieke en generationele scheidslijnen heen.