Cryptozoo
In een wereld. bewoond door mensen en de zeldzame mytische wezens ‘Cryptids’, neemt dierenverzorgster Lauren deze wezens onder haar hoede in haar toevluchtsoord: De Cryptozoo. Ze gaat op zoek naar een droomverslindend beest dat ze moet vinden voordat het door het leger wordt gevangen.
Een psychedelische odyssee naar een wereld waar mytische wezen zowel betoveren als verstrikken. De visie van Dash Shaw op een ten onder gaande utopie barst van de hallucinante beelden. Deze reis, die retro actie en spanning combineert met unieke handgetekende animaties, zal je nooit vergeten.