Crystal Fairy & the Magical Cactus
In Sebastián Silva’s met Sundance bekroonde roadtrip door de vlaktes van Chili, krijgt het klassieke verhaal van nietsvermoedende jongeren op zoek naar hallucinogene euforie een funky draai. Michael Cera en Gaby Hoffmann schitteren als Amerikaanse toeristen verwikkeld in een hilarische wilsstrijd.