DAMNATION
Zes jaar voor zijn magnum opus Sátántangó bundelde de Hongaarse maestro Béla Tarr zijn krachten met schrijver László Krasznahorkai voor deze meesterlijke kosmische burleske. Damnation is een noir-achtig verhaal over verraad, wraak en een verkenning van de duistere kanten van de menselijke ziel.