Lynn is een uiterst precies en obsessief kamermeisje. Ze snuffelt in de spullen van gasten en verstopt zich onder hun bedden om een glimp op te vangen van hun privéleven. Maar als ze Chiara ontmoet, een dominatrixsekswerkster, ontdekt Lynn passies waar ze als voyeur alleen maar van gedroomd had.
In Ingo Haeb’s film evolueert het nieuwsgierige hoofdpersonage, gespeeld door Vicky Krieps, van kille voyeur naar actieve deelnemer aan gepassioneerde avonturen in een onbevooroordeeld portret. Deze karakterstudie van een buitenbeentje begint met een afstandelijke stijl die gaandeweg tederder wordt.