Demonlover
Twee bedrijven, Magnatronic en Demonlover, vechten om het bezit van een nieuwe, extreme manga-vorm om de 3D pornoversie ervan online te gebruiken. Magnatronic huurt de jonge Diane in als spion. Ze moet infiltreren bij Demonlover en een stokje steken voor hun pogingen om in de seksindustrie te komen.
Olivier Assayas maakte een opmerkelijke bewerking van Sentimental Destinies en vormde het tot een provocatieve techno-thriller: dit is zijn meest experimentele film. Een cultklassieker die zijn tijd ver vooruit was, met Chloë Sevigny & Gina Gershon.