Desert Flower
Gebaseerd op het bestsellersboek Desert Flower door Waris Dirie – de autobiografie van een Somalische nomade die op haar vijfde werd besneden, op haar dertiende werd uitgehuwelijkt, en uiteindelijk een Amerikaans supermodel werd. Nu is ze 38 en VN-woordvoerster tegen vrouwenbesnijdenis.