De uit 7 afleveringen bestaande Destricted wordt gesteund door een reeks avant-garde performancekunstenaars en provocateurs. Het is een eerbetoon aan klassieke porno en het deconstrueert de concepten van obsceniteit en voyeurisme, met een reeks extreme tonale variaties op de seksuele daad.
Dit must-see provocerende project bestaat uit zeven diverse korte films van beroemde kunstenaars en filmmakers—waaronder Matthew Barney, Gaspar Noé, Larry Clark en Marina Abramović—“dat de intersectie tussen kunst en pornografie onderzoekt.”