De kleine Parijse dief Pier Ulmann komt uit een familie van machtige diamanthandelaren uit Antwerpen. Na de dood van zijn vervreemde vader zweert hij wraak te nemen op zijn familieleden die hem in de steek hebben gelaten. Hij keert terug naar het vak met een uitgebreid plan voor een overval.