Diary of a Pregnant Woman
Het dagboek van een zwangere vrouw in een wijk genaamd la Mouffe (aan rue Mouffetard in Parijs). De markt, de zwervers, de dronkaards… Beelden waarvan je misschien kunt raden dat degene achter de camera tederheid voelde naar de bewoners toe.