Dinner in America
Two misfits—an on-the-lam punk rocker and a young woman obsessed with his band—unexpectedly fall in love and go on an epic journey together through America’s decaying Midwestern suburbs.
Taking the pulse of contemporary America, Adam Rehmeier finds suburban residents flatlining in limbo or in the grips of a sustained panic attack. Coming from either side of that spectrum, Emily Skeggs and Kyle Gallner’s lovable rebels turn this raucous satire into a disarmingly sweet love story.