Directed by Andrei Tarkovsky
Meer dan een uitgebreide behind-the-scenes kijk op Tarkovsky’s laatste film: The Sacrifice. Michal Leszczylowski’s documentaire is een essentiële vertoning voor de toegewijden van deze regisseur: Tarkovsky lezing uit “Sculpting in Time” en een gesprek met de grootse cinematograaf Sven Nykvist.