Dirty Dancing
Baby is disappointed when her summer plans deposit her at a resort with her parents. However, when the dance instructor, Johnny, enlists Baby as his new partner the two fall in love. Her father forbids her from seeing Johnny, but she’s determined to help him perform the last big dance of the summer.
With an iconic duo in Jennifer Grey and Patrick Swayze, Dirty Dancing was a pop-cultural juggernaut that spawned one of the best-selling soundtracks of all time. Prepare to have the time of your life with this beloved romantic drama, ground zero for a generation of ill-fated swimming-pool lifts.