Dirty Ho
Een tijdloze kungfu-komedie van de virtuoze Lau Kar-leung, Dirty Ho heeft unieke vechtscènes die acrobatische elegantie en maffe slapstick combineren. Gordon Liu en Wong Yue staan tegenover geduchte vechtsporticonen en vormen een geweldig duo als ondeugende meester en onfortuinlijke sidekick.