De anarchistische film van Radu Jude is ultramodern en volstrekt uniek en richt zich met een ondeugende knipoog op het late kapitalisme en de internetcultuur. Ilinca Manolache is een verbeten freelancer met een schandalig alter-ego en speelt een ijzersterke rol in deze bekroonde satire.