Dogville
Dogville is een vernietigende aanklacht tegen de Amerikaanse sociale waarden, geschreven en geregisseerd door iemand die het land nooit bezocht. Onder leiding van Nicole Kidman groeit dit drama uit tot een meedogenloze verkenning van hypocrisie en vooroordelen in een kleine stad.