Donna Haraway: Story Telling for Earthly Survival
Door middel van storytelling fungeert deze documentaire als bakermat van de vroegere en speculatieve toekomsten verteld door de Amerikaanse filosoof Donna Haraway. Haar theoretische kader doorkruist onderwerpen zoals wetenschap, technologie, geslacht en ras en stelt nieuwe manieren van denken voor.