Dracula: A Love Tale
Na de dood van zijn vrouw keert een 15e-eeuwse prins zich af van God en wordt hij een vampier. Eeuwen later, in het Londen van de 19e eeuw, ziet hij een vrouw die lijkt op zijn overleden vrouw en achtervolgt hij haar. Al bezegelt hij daarmee meteen zijn eigen lot.
Caleb Landry Jones leent zijn griezelige uitstraling aan graaf Dracula in deze spannende verfilming van Bram Stokers onsterfelijke gotische roman. Met oogstrelende beelden voegt Luc Besson zijn cinéma du look-stijl toe aan een iconisch verhaal over verlossing, verdoemenis en bloedende harten.