Drive
De Taxi Driver van het nieuwe millennium? Een instant cultklassieker die een eigen interpretatie geeft aan de “slechterik-maar-goed” figuur. Gosling wordt realistisch neergezet als een nieuw soort antiheld. Welkom in een wereld van bedwelmende schoonheid en droefheid. Geniet van de rit.