Duelle
Een fantasmagorische film noir van Jacques Rivette, wiens vrije verhalen over complotten en spellen tot clandestiene hartstocht inspireren. Rivette volgde zijn meesterwerk Celine en Julie Go Boating op met Duelle. Met de grote Juliet Berto en Bulle Ogier.