Earth Light
Earth Light, een romantische visie op reislust en ennui, is de meest optimistische speelfilm van Guy Gilles. Net als zijn eerdere films is dit een gefragmenteerde studie naar het geheugen, en hoe de geneugten van het huidige moment de emotionele impasses van een verleden kunnen afwenden.