East Palace, West Palace
Als een van de eerste films van het Chinese vasteland die expliciet het queer leven portretteerde, borrelt Zhang Yuan’s baanbrekende film van de spanning tussen lust en onderdrukking. Terwijl de setting verschuift van een cruise-hotspot naar een integratiekamer, ontbrandt al snel een vleselijk vuur.