De Argentijnse filmmaker Luis Ortega (El Ángel) is terug met een nieuw, eigenzinnig meesterwerk, waarin sport en misdaad met elkaar in botsing komen. Terwijl een charmante ruiter zijn leven in chaos ziet veranderen, baadt dit surrealistische verhaal in de onvoorspelbaarheid van het leven zelf.