Eletrodoméstica
Deze korte film van Kleber Mendonça Filho ademt dezelfde sfeer als zijn latere debuutfilm Neighboring Sounds: de kakofonie van geluiden in een appartement geeft deze excentrieke komedie een sinistere sfeer. Met een onvergetelijke climax, werpt de film een blik op onze symbiose met apparaten.