Ellis Park
De legendarische Australische muzikant Warren Ellis neemt ons mee op een rondleiding door zijn wereld en een heel bijzonder dierenopvangcentrum.
Justin Kurzels vrijgevochten studie van Warren Ellis werpt een heerlijk scheve blik op Nick Cave’s oude samenwerkingspartner. Met onderwerpen als Nina Simone’s kauwgom, spookachtige clowns en dansende apen, past deze onconventionele documentaire perfect bij de wilde energie van Ellis’ muziek.