Enter the Void
Gaspar Noé’s audiovisuele ervaring is een zowel verbluffende als schandalige hallucinante technotrip die typerend is voor zijn controversiële filmstijl. Enter the Void is een bedwelmende eerste-persoonsreis door het nachtelijke Tokio en sensationele cinema op zijn best: fenomenaal en visceraal.