Eternity
In een hiernamaals waar zielen binnen één week hun eeuwigheid moeten kiezen, moet Joan kiezen tussen haar levenspartner en haar eerste liefde. Gevangen tussen het verleden en wat nog steeds vertrouwd aanvoelt, wordt ze geconfronteerd met een conflict waarvoor geen gemakkelijke antwoord bestaat.
Elizabeth Olsen speelt een pas overleden vrouw die moet beslissen of ze het hiernamaals wil doorbrengen met haar levenspartner of haar lang verloren eerste liefde in deze variant op de romantische komedie. Eternity zorgt voor veel gelach en onwillekeurige tranen en raakt je hart.